Sivut

keskiviikko 17. huhtikuuta 2013

Lomailua

En taas tiiä miten tän alottaisin, mut mennään suoraan asiaan eli Ransulla on nyt tiedossa lomailua.. Mulla itelläni on sen verran paljon kouluhommia tekemättä ja niin paljon kaikkea muuta, että tässä tilanteessa on mun mielestä viisain antaa itselleni ja Ransulle vähän lomaa. Ensinnäikin olen itse nyt viikonlopun 19-21.4 Vuokatissa ja lähden ensiviikon perjantaina Barcelonaan, josta palaan 1.5. Toiseksi kenttä ja kaikki maastot on niin huonossa kunnossa, että mua suoraan sanottuna vituttaa mennä ratsastamaan, kun varusteita ja hevosen jalkoja saa olla kokoajan pesemässä, eikä se ratsastaminen edes onnistu kunnolla huonolla pohjalla. Tää kevät on oikeesti ainoo aika vuodesta, kun toivon, että meillä olis maneesi! 

Ajattelin nyt huomenna käydä Ransun juoksuttamassa ja seuraavan kerran käyn sitten vasta ensiviikon keskiviikkona. Jos kelit sallii, niin käyn keskiviikon ja torstain tekemässä jotain kevyttä ja sen jälkeen onkin taas tiedossa lomaa, kun olen itse siellä Barcelonassa. Ehkä tiet ja kenttä tässä kahdessa viikossa ehtii sulaa ja toivon mukaan hieman kuivua, jotta sen jälkeen päästään kunnolla treenaamaan... ja niihin valmennuksiinkin.

Nyt kuitenkin otan itseäni niskasta kiinni ja teen yhden esseen loppuun, joka on jo jakson verran myöhässä. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti