Sivut

perjantai 12. heinäkuuta 2013

Summer Up ja heppajuttuja

Oltiin kaverin kanssa viikonloppu summer Upissa ja ai että, kun meillä oli hauskaa! Ihan super kiva viikonloppu, ei vaan voi muuta sanoo. Se on taas pitkä vuosi edessä, ennenkun sinne pääsee uudestaan. Festaritunnelmat kännykkäkuvina. Onneks meistä otettiin ees yks hyvä kuva kunnon kameralla :D

Tytöt<3




Majuri nähtiin ihan eturivistä!



Sitten niihin heppajuttuihin. En oo nyt kauheesti jaksanu kirjottaa, kun en oo saanu uusia kuvia. Oon kuitenkin Jamia ratsastellu muutaman kerran viikossa ja mun rakas maailman paras Liinakin on palaillut mammalomalta! Liinalla oon kans ratsastanu muutaman kerran ja sen kanssa ois nyt tarkotus taas kerätä kuntoo, että päästään loppukesästä valmennuskiin. Vaikka kuinka oon taas sanonu, etten kyllä Liinalla enää hirveesti ratsasta, se on kuitenkin mulle sen verran pieni, niin taas oon tässä samassa tilanteessa, etten pysty kieltäytymään. Aina kun sen selkään menee tauon jälkeen, niin tuntuu ku tulis kotiin<3
    Jamikin kehittyy kovaa vauhtia ja alkaa saamaan lihasta luiden ympärille. Se on nyt jo tosi mukava ratsastaa, kevyt ja herkkä. Laukkaa en oo sillä menny kun kerran selästä ja kerran juoksuttaessa, oon lähinnä aatellu, et haetaan ensin selkään lihasta ravissa ja käynnissä ja laukataan sitten enemmän, kun on kunnon lihakset millä se jaksaa sitä pyörittää. Vieläkun se sais vähän mahaa, niin voi oikeesti sanoo, että se on hyvässä lihassa. Kun sitä kunnon kuvamateriaalia ei ole, niin tässä juoksutuksesta pari kännykkälaatuvideoo ja kuvaa. Sitä tosiaan tässä videolla juoksutetaan ekaa kertaa yhdellä liinalla.


                                   

                                   
loppuravit ilman piuhoja (:         



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti